Alla inlägg under oktober 2014

Av malin - 30 oktober 2014 19:20

Marcus har aldrig gillat att varken klä ut sig eller att gunga utomhus. I söndags ville han gunga och gunga och gunga trodde aldrig att vi skulle få komma hem igen men efter en stund lyckades vi övertala honom att gå in för det var inte varmt ute det blåste snorkallt.


Igår onsdag hade dom spökfest på hans förskola men Marcus ville inte vara spöke han skulle vara spiderman så han fick vara det och enligt pedagogerna ville han inte ta av sig dräkten alls men det är svårt att äta lunch med så stora muskler.


Tiden går så fort och han är 4 år nu! Mammas stora pojke som har under detta år slutat med napp, slutat med blöja, börjat att gunga, börjat att klä ut sig och talet har gått framåt något otroligt snabbt.


Är så stolt över min son.


   

Av malin - 30 oktober 2014 19:15

Vill tipsa om en tjej som är duktig på att sy saker och brinner för att hjälpa folk med cancer speciellt barn med cancer.


Här är en länk till hennes sida på facebook.


https://www.facebook.com/eldas?fref=ts

Av malin - 19 oktober 2014 08:31

Idag ska vi äntligen fira Marcus 4 årsdag som han har väntat på att alla ska komma hit och fira honom. Han vill att alla kommer nu inte sen men jag är glad att alla kommer vid 13 tiden för nu har vi myskläder och ingen tårta är gjord ännu den ska vi göra snart och det är Marcus som har bestämt hur den ska vara.

Tänk att han redan är 4 år det går så fort.



Vill bara passa på att önska min gud dotter Emilia en toppen dag då hon ska fira sin 5 årsdag också! Grattis Emilia!

Av malin - 19 oktober 2014 08:28

Tack snälla Tallink Silja line för att vi fick gå på förhandsvisningen av Mumin familjen på Rivieran.


Det var jag min syster charlotta Marcus och min brorsdotter Tindra som gick. Filmen var helt okej Marcus och Tindra älskade när Lilla my gjorde en massa bus. Dom fick varsin meny med popcorn, tablett ask och festis.

När filmen var slut så fick alla varsin "Goodiebag" med en massa roliga saker i.


Det var första gången Marcus var på bio och nu vill han gå igen säger han.


Av malin - 19 oktober 2014 08:27

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Men vi har haft fullt upp marcus operation sedan vart det några vaken nätter och sen låg jag och marko sjuka men nu är vi på benen igen.

Av malin - 8 oktober 2014 07:23

Imorgon är det dags för operation av lillen polyperna bara men sövningen är det så känns mest läskigt. Både jag och Marko kommer att vara med imorgon. Det är en liten och snabb operation skulle ta ca 30 minuter sen måste vi stanna i 1-2 timmar efter att han har vaknat sen får vi åka hem och bara mysa med marcus.



Ovido - Quiz & Flashcards