Alla inlägg under december 2014

Av malin - 19 december 2014 06:24

Äntligen så kom dom. Min brors fina tvillingar. I början av December så ville dom ut och det är vi glada för dom är så underbart söta lilla Rasmus och Evelina.

 

Dom var så otroligt små och Rasmus är så lik sin far när han var bebis. Evelina är lik sin stora syster Tindra när hon var en bebis.


Jag fick äran att bli gudmor till Evelina och hon kommer även att ha mitt namn i andra namn. Jag är en väldigt stolt faster nu.

  Här är lilla Evelina.   Och här är lilla Rasmus.



 

Här är en stolt stora syster Tindra.


Grattis Johan, Sussy och Tindra till era små nya bebisar.  

Av malin - 19 december 2014 06:21

Snart är det jul och i år blir det en härlig lugn jul. På Julafton ska jag hem till min svärmor och dit kommer marcus kusin Elias med sina föräldrar.

På juldagen är vi hemma och bara myser.

På annandagen åker vi till min bror och hans familj, dit kommer min mamma och pappa och min syster och hennes man. Det blir mysigt.

Hoppas ni alla får en god jul så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards