Alla inlägg under januari 2015

Av malin - 27 januari 2015 17:53

Av malin - 27 januari 2015 17:43

Just nu så bara njuter jag av livet.

Marcus trivs på förskolan vi är nöjda med den.

Jag har underbara kollegor på jobbet som alltid får mig glad.

Har en underbar man som jag älskar en massa.

Har fått blivit gudmor till en underbar liten tjej vid namn Evelina som är en riktig liten kämpe.

Har en massa nära och kära omkring mig som stöttar mig i allt.


Livet kan inte bli bättre eller vad säger ni?

Av malin - 27 januari 2015 17:38

Det var ett tag sedan jag bloggade.


Har haft fullt upp med byte av Förskola på Marcus vilket har funkat perfekt det är en helt underbar förskola han har kommit till vi är super nöjda med den och personalen är toppen.


Vi har varit uppe i huset i Furudal ett super fint hus och miljön runt om är så lugn och skön och fin. Dit kommer vi att åka så fort vi kan för det är en bra plats att ladda upp batterierna på.



Ovido - Quiz & Flashcards