Alla inlägg under februari 2015

Av malin - 13 februari 2015 20:07

Nu har vi testat Friggs riskakor chiafrö och havssalt extra tunna. Resultatet på jobbet där dom stod i personalrummet vart följande:

*Super goda

*Mer havs salt

*Älskar att dom är tunna

*Kan inte sluta att äta dom


Friggs hälsote Blåbär&Acacia får betyget:

*Gott

*Blåbärs Jenka

*Bra smak perfekt te


Blutsaft får detta betyget:

* Märks att det är mycket järn i

*God smak

*Perfekt mät kopp som följer med


Friggs vitamin brus får följande betyg:

*God smak

*löser upp snabbt i vatten

*Härlig färg

*Fick faktiskt mindre sötsug


Av malin - 10 februari 2015 18:17

   

Fick hem en loppi bloggbag idag.

Marcus dök på kids zoo vitaminer och dom fick betyget tummen upp jätte god sa han.

Däremot så fick frukt stänger från castus tummen ner och han sa äcklig.

Kommer att testa allt under veckan och blogga om det under veckan.

Av malin - 8 februari 2015 13:21

Igår var det ljusparty hemma hos min kära syster.det var super trevligt och så mycket gott hon hade bakat mums.

Tack snälla Charlotta 

Igår kväll så var det dags för melodifestivalen att starta och som vanligt var man besviken på första deltävlingens låtar. Men varför tittar man varje år trots att man vet att man blir besviken?

Jag gör nog det för att det är en vana och jag har hoppet brinnande i mig att i år kanske jag inte blir besviken.


Sitter i soffan nu och ska snart åka till min svärmor och fika.

Ha en toppen söndag alla och njut av solen 

Av malin - 1 februari 2015 08:02

Igår var jag ute hos min brorsfamilj och hade bebis mys.


Tindra 4 år är så go men hon lekte mest med Marcus på sitt rum dom hade så roligt.

Men herregud vad Rasmus och Evelina hade växt sedan sist dom är stora bebisar nu tycker vi men dom är ändå små. Imorgon måndag blir dom 2 månader åh fasters bebisar.


 

Titta så stora dom har blivit!


Här har vi Rasmus                            Här har vi Evelina

  En liten Djurgårdare   En liten djurgårdare till


Faster älskar er så mycket!


Kolla in vilken otroligt söt och duktig stora syster! Faster älskar dig så mycket Tindra!Min lilla prinsessa.

 

Skapa flashcards