Alla inlägg under maj 2015

Av malin - 19 maj 2015 06:40

I fredags när jag var ledig så åkte jag marcus och charlotta ut till min brors famij och hälsade på.

Marcus och Tindra lekte superfint hela dagen, Marcus ville inte åka hem han ville sova kvar där.

Rasmus och Evelina bara växer och växer för varje gång man ser dom.

             

Dom är så söta och fina alla 3 med 3 olika små personligheter.


I lördags tog vi en promenad ute i skogen i Hällsbo med korv grillning. Vi gick en slinga på 2,5 km marcus var super duktig på att gå men självklart så utnyttjade han sin gudfar och sin pappa med att sitta på axlarna.

         



Av malin - 18 maj 2015 18:02

på väg till vatten gympan nu.


undrar vad det blir idag hoppas på zumba

älskar vatten gympan

Av malin - 14 maj 2015 14:59

Nu så är jag lång ledig!

Igår var jag ute med tjejerna från mitt första jobb det var super trevligt och en massa minnen pratade vi om men mest om hur vi har det nu.

Sen sov jag hemma hos mamma och pappa där Marko och Marcus var medans jag var ute. Nu är vi hemma igen och slappar.

Imorgon blir det att åka till brorsans familj och gosa med bebisarna och umgås med Tindra och självklart med Johan och Sussy också.

Lördag får vi se vad som händer och samma sak med söndag.

Av malin - 3 maj 2015 23:29

varför sover vi alltid längre på söndagar jag kan inte somna nu

Av malin - 3 maj 2015 22:44

Idag vart det äntligen Tivoli för Marcus han som har väntat så länge.

 

Han vann en massa gosedjur men favoriten var nog grodan.

Nu får han vänta 1 år till nästa Tivoli besök

Av malin - 3 maj 2015 11:08

Igår var vi på kosläpp en bit utanför uppsala åh det var super mysigt.När vi kom dit fick man bulle och mjölk och det fanns olika aktiviteter som tipspromenad med frågor för både barn och vuxna barnen fick tattueringar och det fanns en stor uppblåst arla ko och en vägg med hål i man kunde antingen vara en bonde eller en ko.

När kossorna släpptes ut vid 11 var dom så glada och studsade fram och bråkade med varandra men roligast var nog när en ko bajsade tyckte marcus.

   


Tack snälla Arla och Lövsta forsknings centrum för en toppen dag!

Ovido - Quiz & Flashcards