Alla inlägg under november 2015

Av malin - 23 november 2015 07:21

Tiden går så fort nu är jag i graviditets vecka 33.

Helt galet fort tiden går det är idag 37 dagar till BF.

I fredags när jag var hos mvc fick jag veta att bebisen ligger med huvudet nedåt. Håller på att fixera sig.


Nu är nästan allt klart hemma för bebisens ankomst.


I helgen som var så fick vi besök av min faster som annars bor i Varberg. Det var super roligt att träffa dig igen Elsa.


Nu är jag på väg till jobbet men nu jobbar jag bara 30 timmar i veckan då ljumskarna bråkar hela kvällen och natten om jag jobbar mer än 6 timmar om dagen.

Av malin - 7 november 2015 09:29

Idag ska sonen och gubben min på Monster Jam på Friends arena. Marcus har längtat. Självklart ska dom på pitstop innan.


Jag själv vet inte vad som händer idag vet bara att min syster ska hämta mig runt elva tiden och sen är resten hemligt.

Ovido - Quiz & Flashcards