Alla inlägg under januari 2016

Av malin - 27 januari 2016 09:33

idag blir Maximiliam 18 dagar gammal.

vi är på väg till läkaren i Märsta då dom misstänker att han har komjölks allergi. Vi har provat en mjölkfri ersättning som har fungerat bra några dagar nu.


Efter läkarbesöket ska vi träffa Anita och fika lite. Ska bli så roligt

Av malin - 13 januari 2016 21:19

Klockan 01:00 natten mellan fredagen den 8 och lördagen den 9 januari gick vattnet här hemma och klockan 18:35 den 9 januari föddes våran lilla prins.


Nu är vi hemma och boar in oss som en ny familj Marcus är så stolt över att vara storebror.


 

Av malin - 8 januari 2016 18:46

Idag verkar det inte komma någon bebis heller.


Imorgon är det min BF och dom som har gissat på det är:

*Magdalena gissade på en flicka

*Jenny gissade på en flicka

*Malou gissade på en flicka

*Jamez gissade på en pojke


Bara att vänta och se om den kommer imorgon

Av malin - 7 januari 2016 15:34

Nu är det bara 2 dagar kvar till BF och ingen bebis ännu på väg.


Imorgon den 8/1 är det bara en person som har gissat och det är en gammal vän Therese W. hon gissade dessutom på en pojke så vi får se om hon har rätt.


Imorgon fyller min mans moster Mirja år så vi får se om det blir en liten bebis i present till henne då. Mirja är den som alltid klipper och slingar mitt hår så fint en underbar frisör i Uppsala.


Var på MVC idag och allt såg jättebra ut. Fina hjärtljud på lillebror och bra blodtryck på mig. Jag har högt järnvärde så nu slipper jag järn tabletterna.



Av malin - 6 januari 2016 20:14

Idag blev det ingen bebis heller verkar det som så nu är det bara 3 dagar kvar till BF.


Här är dom som har gissat på den 7/1

*Jag själv

*Leena

*Lotta

*Veronika


Får se om vi får rätt eller fel.

Av malin - 5 januari 2016 10:34

Idag är det 4 dagar kvar till BF och ännu ingen bebis och känner inte ens att det är något på gång.


Idag den 5 januari har min systers man gissat att bebisen ska komma så vi får väl se.


Imorgon den 6:e januari har Ann-Marie gissat på at den lilla ska komma så vi får se om någon av dom får rätt.


Igår låg jag med huvudvärk/migrän hela dagen därför blev det inget inlägg här. Marcus tog hand om mig och var super snäll medans Marko jobbade.



Av malin - 3 januari 2016 21:16

Idag är det 6 dagar kvar till BF och ingen bebis på gång ännu så Anita verkar inte få rätt heller.


Imorgon måndagen den 4/1 så har dessa gissat så här:

*Karita tror pojke

*Emma tror flicka

*Eva.L. tror pojke


Får se om det blir någon som får rätt av dom.


Idag har jag och min syster Charlotta och min mamma och pappa varit barnvakt till min brors tvillingar det var så roligt och mysigt. Fasters små skruttar.

Marcus fick åka med kusin Tindra och Johan och Sussy på Disney on ice vilket han älskade. Tack Johan och Sussy för allt idag.


Nu ska vi hoppa ner i sängen och försöka att sova några timmar jag är helt slut.

Av malin - 2 januari 2016 16:50

Verkar inte bli någon bebis idag heller så min kära mor hade inte rätt.

Har inte ens känt att det är någonting på gång. Känner mig bara stor klumpig och trött.


Imorgon den 3:e januari har Anita gissat på att det ska komma en liten kille så vi får väl se om hon får rätt då.


Ovido - Quiz & Flashcards