Alla inlägg under augusti 2016

Av malin - 28 augusti 2016 17:40

Tiden bara springer iväg, nu är Maximiliam 7 månader och Marcus har börjat förskole klass.


Marcus älskar att gå till skolan han tycker om sina fröknar och pratar mycket om skolan och vad dom har gjort.


Maximiliam ålar fort fram nu och sätter sig upp själv och leker snällt. Men just nu i helgen har tänderna bråkat och han har varit snorig och klängig.

Av malin - 28 augusti 2016 17:40

Jag hade sådan tur för några veckor sedan då jag vann en super fin vagn från Lekmer. Jag bara älskar den. Carena vinga lux är en underbar vagn. Den är lätt körd väger inte ens 11 kg fullt ligg läge och går in i min systers bil utan problem men bäst av allt är att Maximiliam älskar den lika mycket som jag gör.    

Av malin - 28 augusti 2016 17:32

Tiden bara springer iväg, nu är Maximiliam 7 månader och Marcus har börjat förskole klass.


Marcus älskar att gå till skolan han tycker om sina fröknar och pratar mycket om skolan och vad dom har gjort.


Maximiliam ålar fort fram nu och sätter sig upp själv och leker snällt. Men just nu i helgen har tänderna bråkat och han har varit snorig och klängig.



Skapa flashcards