Alla inlägg under april 2017

Av malin - 14 april 2017 08:26

Vilken härlig dag först så jobbade jag lite sen blev det påskkärringrace nere på stan i Sigtuna. Alla barn som vill samlas på stora torget vid 15 tiden går starten då springer alla utklädda barn från stora torget ner till lilla torget där alla barn får ett påskägg. Tack snälla fina Tina på http://www.rostochrussin.se/ och ni andra som ordnar detta varje år för våra barn ni är bäst.

   



Önskar er alla en glad påsk


Av malin - 11 april 2017 19:37

Jag är Buzzador för Frödinge efterätt och har provat den den är supergod Kan rekommendera den. God och lagom stor.  

Av malin - 1 april 2017 12:12

Vaknade tidigt idag av Maximiliam har hunnit tvätta plocka lite hemma duschat varit i märsta centrum redan. Nu är jag på väg hem igen byta om och sen blir det 70 års kalas. Imorgon blir det träning igen har börjat på cheerleading super roligt vi har uppvisning i rosersberg den 23 april mer info kommer. 

Trivs så bra med mina kollegor på jobbet tack Sara och Niccol för alla skratt och roligheter vi har med barnen jag längtar efter jobbet fastän det är skönt med helg och att umgås med barnen hemma. Ha en toppen helg.

Ovido - Quiz & Flashcards