Alla inlägg den 4 september 2014

Av malin - 4 september 2014 21:04

Hur många av er skulle låta era/erat barn äta Halal slaktat kött på förskola?


I Sigtuna kommun serveras Halal slaktad kyckling till alla barn och all personal. Jag har sagt tvär nej till mig själv och även min son.

Skulle ni säga ja eller nej till detta?


Jag har sagt nej då jag anser att djuren lider så mycket vid slakten av dom. För er som inte vet hur det går till så kolla youtube och sök på halal slakt så finns filmer.



Av malin - 4 september 2014 20:40

Min helg hoppas jag blir lugn jag är så sjukt trött behöver vila kroppen efter 2 veckor med personalbrist på jobbet!

Av malin - 4 september 2014 20:30

Min lilla Marcus har somnat 2 kvällar i rad utan napp!!!

Jag hoppas så mycket på att kunna sluta med napp nu.


Håller tummarna för det!

Ovido - Quiz & Flashcards