Alla inlägg den 9 november 2014

Av malin - 9 november 2014 06:20

Helgen startade med att jag hade kort dag på jobbet i fredags.

På fredags kvällen var jag och 8 härliga kollegor på olarreys i märsta och åt och drack gott. Vi skrattade en hel del också. Vart senare hem än jag hade trott.


Lördagen vart en heldag borta.

Vi började med att åka till väsby centrum för att handla allväders stövlar till marcus, det gick fort första butiken vi var in i hittade vi ett par super bra stövlar.

Sen blev det 2 års kalas hos marcus kusin Elias. Dom busade och åt en massa tårta och kakor. Elias fick en gitarr i present som Marcus älskade att spela på och jag lyckades få en super bra bild för en gångs skull.

 


Efter en massa godsaker, bus och spelande på gitarren så åkte vi alla upp till min svärmor på middag då hon fyller år samma dag som Elias. Det var så himla roligt för 2 år sedan då Elias föddes så fyllde min svärmor 60 år! Hon kunde inte ha fått en bättre 60-års present än ett barnbarn.


Idag söndag får vi se vad som händer



Ovido - Quiz & Flashcards