Alla inlägg den 16 november 2014

Av malin - 16 november 2014 15:34

Är helt slut efter den här helgen!

Helgen började igår med ett helt underbart ljusparty som min kära kollega höll i och alla mina gäster tyckte att hon var toppen rolig och en super bra försäljare.

Vi hade super roligt, vi började med lite fika och Annelie visade olika ljus och ljushållare och berättade en massa intressanta saker. Sedan fick vi alla bläddra och shoppa det vi ville och jag som värdinna fick en massa ljus och lyktor gratis!!!!Helt underbart mycket så tack alla ni som shoppade hemma hos mig igår. Jag kommer att ha fler ljuspartyn absolut!


Igår kväll vart det att slappa i soffan med familjen och somnade först gjorde jag!


Idag fick jag sov morgon till 8:15 tack snälla Marcus.

Sedan åkte vi till ikea och kollade på deras julsaker vilket inte var så givande vi hittade ingenting på deras jul avdelning men marcus köpte ett pepparkakshus som han ska bygga med sin far någon dag. Efter Ikea blev det stor handling på City gross.


Nu ligger vi och slappar i soffan och här blir jag kvar några timmar till.

Ovido - Quiz & Flashcards