Alla inlägg den 3 juni 2014

Av malin - 3 juni 2014 18:13

Vilken helg det blev för oss. Fullt upp.


I lördags så åkte jag marcus och min syster till Ikea en sväng och shoppade lite.På vägen hem stannade vi på brandstationen som hade öppethus. Marcus fick åka brandbil och provligga båren och gå tipspromenad. Sedan hade dom godisregn. När vi skulle åka brandbil så vart det fullt bak precis när marcus skulle hoppa in så han fick sitta fram istället bredvid den som kör. Lyckan var total han vart överlycklig för att få sitta fram.

Efter det så vart det hem och fixa lite tacos för lill kusinen kom på besök med sina föräldrar och sen var det full fart hela kvällen tills marcus somnade strax innan 22.

På söndagen åkte vi ut till min bror och hans familj där hittade marcus deras kanin på baksidan så han stod där länge och matade den. Sen hade dom lite vattenlek och precis innan vi skulle åka hem så kom marcus på att han ville ha tårta. Söndags kvällen vart en lugn kväll med en massa slappande.


Snart är det helg igen då vi är lediga på torsdag. Skönt det!


     

Av malin - 3 juni 2014 18:06

Jag väntar på en påse med änglamarks produkter som jag ska få testa och skriva vad jag tycker om dom. Kommer att lägga upp bild här på bloggen så fort jag får dom och sedan kommer jag att testa dom och skriva vad jag tycker om dom här på bloggen.

Ovido - Quiz & Flashcards