Alla inlägg den 3 september 2015

Av malin - 3 september 2015 06:42

I tisdags skrevs det på papper för en tomt utanför Tierp. Under kommande åren kommer vi att bygga en sommarstuga där ute ska bli så skönt att få en plats attåka till och bara vara på under sommaren.


När jag var liten hade vi sommarstuga nere i Flen och det var så härligt att vara där, jag har så många fina minnen därifrån.

På midsommarafton fick vi åka traktor med släp upp till mormor och morfars kompisars gård där vi var flera familjer i området som firade midsommar med mat och dans. Det kommer jag aldrig att glömma. Vi delade på landet med min mormor och morfar och min mosters familj och morbrors familj.


Men som sagt nu äger vi en egen tomt och mina sm barn kommer att få härliga helger och sommrar där hoppas vi på.

Ovido - Quiz & Flashcards