Alla inlägg den 9 september 2015

Av malin - 9 september 2015 18:29

Är nu i vecka 22 på lördag går jag in i vecka 23 det känns som en evighet till januari den här hösten blir lång då jag bara väntar och längtar nu.

Men mycket händer under hösten.

På lördag är det Dif dagen på gärdet och självklart ska vi dit med Marcus.

Den 20/9 är det förhandsvisning av en ny film.

Den 25/9 Fyller Emilia(guddotter) år + Johanna(svägerska)

Den 30/9 fyller jag år.

Den 10/10 är det ljusparty hemma hos min mamma+ att min syster fyller år.

Den 11/10 är det Underbara barn mässan i Älvsjö.

Den 16/10 fyller Marcus 5 år så 2 olika kalas blir det. Släkt och barn kalas då.

Den 8/11 fyller Elias och Svärmor min år.

Den 2/12 fyller Rasmus och Evelina 1 år.

Sen kommer lucia och jul.

Sen fyller pappa år den 30/12.

Sen är det nyår.

Sen är det dags för den lilla att komma!!!

Fullt ös hela hösten så hoppas den går fort ändå.



Ovido - Quiz & Flashcards